wydarzenia szkolne

Z życia szkoły...

XXXVIII Ostrołęcki Konkurs Recytatorski „Miejsce urodzenia”
19 marca 2019 r. w Klubie Oczko odbyła się XXXVIII edycja OKR. Występy recytatorów oceniało jury w składzie: Piotr Bulcewicz – aktor, Maksymilian Michasiów – aktor, Bogusława Zawalich – przedstawiciel OCK.

W kategorii Szkoła podstawowa – klasy IV-VI uczniowie naszej szkoły zajęli następujące lokaty:
II miejsce ...

... czytaj więcej

Projekt "Dobrze Cię Widzieć"
"Dobrze Cię Widzieć" to ogólnopolska kampania społeczna - realizowana w ramach projektu "Bezpieczna droga" - której celem jest poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego, w szczególności dzieci i młodzieży.

W ramach projektu: wszyscy uczniowie naszej szkoły otrzymali ...

... czytaj więcej

Ogólnopolski Konkurs Geograficzny Geo-Planeta
Szanowni Rodzice! Drodzy Uczniowie!

Dnia 21 listopada 2018 roku w naszej szkole odbył się Ogólnopolski Konkurs Geograficzny Geo-Planeta, w którym nasi uczniowie zajęli wysokie lokaty.
Najlepszy szkolny wynik zdobył uczeń klasy VIII C – Maciej Perzanowski, otrzymując jednocześnie nagrodę za bardzo dobry wynik (na skalę ogólnopolską). Drugą pozycję uzyskała Angelina Staszewska, także uczennica klasy VIII C, trzecią – Marta Dobkowska z klasy VIII E oraz Szymon Prusaczyk z klasy VII E (uczniowie otrzymali wyróżnienia).

W konkursie uczestniczyli też:
Oliwia Marczak - VII B
Krzysztof Kowalewski - VII D
Alicja Pierzchała - VIII B

... czytaj więcej

Ogólnopolski Konkurs Alfik Humanistyczny
Dnia 12 grudnia 2018 r. odbyła się XXII edycja Ogólnopolskiego Konkursu Alfik Humanistyczny. Wzięło w niej udział blisko 18 tys. uczestników w całym kraju.
I miejsce w szkole zajęła Maria Tomczak z klasy 2 c (95,00% poprawnych odpowiedzi) i uzyskała wynik BARDZO DOBRY w konkursie oraz 10 miejsce w województwie mazowieckim i 26 w kraju.

... czytaj więcej

XIV Dni Integracji 26, 30 XI 2018
Co roku w Szkole Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II odbywają się Dni Integracji, których celem jest zwrócenie uwagi uczniów na potrzeby niepełnosprawnych kolegów oraz znajdowanie sposobów porozumienia, akceptacji i tolerancji z jednoczesnym poszanowaniem praw i godności wszystkich.
Przez kilka tygodni w klasach odbywały się rozmowy i pogadanki wsparte prezentacją lub filmem na temat paraolimpiady, uczniowie uzdolnieni plastycznie projektowali zwycięskie medale, a literaci pisali rozprawki na temat „Inny nie znaczy gorszy” . Uczniowie klas IV i V wykazali się wiedzą w szkolnym Quizie wiedzowym -Wiem wszystko o paraolimpiadzie.

... czytaj więcej


1 |